U Primu Ministru Narendra Modi è u presidente brasilianu Lula da Silva, durante a so recente telefonata di u 07 d’aostu 2025, anu ribaditu u so ambiziosu scopu di aumentà u cummerciu bilaterale annuale trà i dui paesi à più di 20 miliardi di dollari entro u 2030, da i 12 miliardi di dollari esistenti. Questa spinta strategica include l’espansione di l’Accordu Cummerciale Preferenziale India-Mercosur, chì include u Brasile, l’Argentina, u Paraguay è l’Uruguay.
À propositu di questu allineamentu, PSU Connect Media hà parlatu in esclusiva cù u sgiò Gaurav Shisodia, vicepresidente di Payoneer India, è hà spiegatu e sfide affrontate da l’imprese indiane in e transazzioni transfrontaliere è perchè e piattaforme di pagamentu transfrontaliere veloci, simplificate è end-to-end sò impurtanti quandu si esporta in novi paesi è si cummercia in valute scunnisciute.
U Rapportu di u Barometru PMI Payoneer 2024 rivela chì più di u 45% di e PMI indiane anu difficultà cù i pagamenti transfrontalieri. I principali sfidi includenu tassi di cambiu volatili, cunfurmità cummerciale cumplessa è tempi di transazzione lenti. E piattaforme di pagamentu transfrontaliere affrontanu questi prublemi offrendu una piattaforma chì simplifica a cunfurmità end-to-end è facilita i pagamenti senza intoppi. Questu permette à l’esportatori indiani di gestisce in modu efficiente e transazzioni è di mitigà e cumplessità assuciate à u cummerciu transfrontalieru.
Cumu si traducenu i novi obiettivi cummerciali bilaterali trà l’India è u Brasile in opportunità tangibili per e PMI indiane nantu à u terrenu?
I venditori di e-commerce indiani, i venditori di marketplace è i rivenditori stanu accelerendu a so espansione glubale à un ritmu senza precedenti, cù a mundialisazione chì emerge cum’è a strategia più critica per una crescita sustenibile in u 2025. Più di u 61% di l’imprese indiane intervistate identificanu avà i progressi tecnologichi cum’è fattori chjave per una migliore esposizione glubale, mentre chì più di l’83% prevedenu chì i so ricavi aumenteranu in i prossimi 12 mesi per via di l’espansione internaziunale.Da u barometru SMB)
Attualmente, i Stati Uniti dominanu e transazzioni transfrontaliere di e PMI indiane, rapprisentendu quasi u 40% di tutte l’attività internaziunali, seguitate da l’Australia, a Cina è u Regnu Unitu. Tuttavia, e PMI indiane stanu diversificendu strategicamente a so impronta glubale, cù u 20% chì prevede di entre in i mercati di l’Asia Meridionale è u 19% chì mira à l’Asia Orientale è u Pacificu in i prossimi cinque anni. E PMI indiane si focalizanu nantu à l’espansione glubale in mezu à ostaculi tecnologichi è operativi – entrambe e percentuali significativamente più alte di e medie mundiali.
L’India è u Brasile anu fissatu un novu scopu per aumentà u cummerciu bidirezionale à 20 miliardi di dollari americani in i prossimi cinque anni, è i dui guverni anu ligatu questu à una espansione di u pattu cummerciale India-MERCOSUR. Questu hè impurtante per e piccule imprese perchè l’accordu prevede digià cuncessioni tariffarie nantu à parechji prudutti, è qualsiasi espansione renderà solu i prudutti indiani più cumpetitivi in Brasile. Inoltre, da u latu logisticu, l’India hà ancu facilitatu l’esportazioni di corriere: e spedizioni finu à 10 lakh rupie ponu avà esse trasportate sottu à schemi d’incentivi à l’esportazione cum’è Duty Drawback è RoDTEP.
Da u latu di a dumanda, u prufilu d’impurtazione di u Brasile mostra un margine di flessibilità chjaru in e categurie induve e PMI indiane sò forti. In u 2024, hà compru circa 41 miliardi di dollari americani di macchinari (HS-84), 12.3 miliardi di dollari americani di prudutti farmaceutici (HS-30) è 8.12 miliardi di dollari americani di pezzi di veiculi à motore (HS-8708), dunque i beni d’ingegneria, i prudutti farmaceutici è i cumpunenti auto anu un margine di flessibilità chjaru. Cù l’India chì esporta digià circa 6.44 miliardi di dollari americani in Brasile, a mossa pratica hè di mappà i vostri SKU à questi codici HS è aduprà e sgravi tariffarii PTA più a finestra di corriere di 10 lakh di rupie per affinà i prezzi è ghjunghje più rapidamente à u mercatu.
Quali settori o tipi d’imprese sò i megliu pusizionati per capitalizà, in particulare cù l’accentu India-Mercosur ?
A prestazione di l’esportazione di l’India prisenta una carta stradale chjara per l’entrata strategica in u mercatu. Cù l’esportazioni di merchenzie chì righjunghjenu 437.42 miliardi di dollari in l’eserciziu finanziariu 25L’India hà dimustratu una cumpetitività sustenuta in settori chjave cum’è i beni elettronichi, i prudutti farmaceutici, i beni d’ingegneria è i tessili, mentre chì l’esportazioni di servizii cuntinueghjanu à furnisce motori di crescita cumplementari.
U Brasile rapprisenta una opportunità di mercatu validata cù mudelli di dumanda stabiliti. U cummerciu bilaterale di l’India cù u Brasile hà digià righjuntu 6.44 miliardi di dollari in u 2024, cù i prudutti farmaceutichi, i macchinari è l’equipaggiamenti elettrici chì anu purtatu volumi sustanziali. A prufundità di u mercatu hè significativa postu chì l’impurtazioni totali di pezzi è accessori di veiculi motorizzati da u Brasile eranu ben al di sopra di 8.12 miliardi di dollari in u 2024, ciò chì indica una robusta dumanda industriale chì i pruduttori indiani sò ben posizionati per serve.
I trè settori seguenti prisentanu vantaghji di scalabilità immediata:
Farmaceutica è Sanità: L’imprese indiane anu digià vantaghji cumpetitivi in e formulazioni generiche è a fabricazione di API, cù i cumpratori brasiliani chì dimustranu mudelli di appruvvisiunamentu coerenti per questi prudutti.
Macchine Industriali è Attrezzature Elettriche: A basa manifatturiera di u Brasile richiede aghjurnamenti cuntinui di l’equipaggiamenti capitali, creendu una dumanda sustinuta di suluzioni d’ingegneria indiana è cumpunenti elettrichi.
Cumpunenti di l’automobile: U mercatu di l’impurtazione di pezzi di ricambio per automobili, chì vale più di 8 miliardi di dollari, rapprisenta una opportunità sustanziale, in particulare per i fornitori indiani cù certificazioni di qualità stabilite è capacità di catena di furnimentu.
L’imperativu strategicu hè focalizatu nantu à l’esecuzione. Cù u quadru cummerciale India-Mercosur chì furnisce vantaghji tariffarii, u differenziatore cumpetitivu serà l’eccellenza operativa, in particulare, u rispettu di i requisiti di certificazione brasiliani, a creazione di reti di serviziu affidabili è a dimustrazione di a resilienza di a catena di furnimentu. L’imprese chì ponu allineà rapidamente e so strategie di go-to-market cù queste richieste d’importazione pruvate cattureranu una quota di mercatu sproporzionata à misura chì i benefici tariffarii entranu in vigore.
U Rapportu di u Barometru PMI di Payoneer mette in risaltu i tassi di valuta volatili. Quali sò i più grandi risichi o costi nascosti chì l’esportatori indiani affrontanu quandu si tratta di una valuta scunnisciuta cum’è u Real Brasilianu?
U Barometru di l’Ambizioni PMI 2024 di Payoneer mostra chì u 46% di a basa di clienti di e PMI hè avà internaziunale, da u 42% di l’annu precedente, dunque l’impattu di e fluttuazioni di e valute è di i costi nascosti hè in crescita. U 65% di l’imprese indiane crede chì una rete di fornitori diversificata è glubale aiuta à prutege contr’à l’interruzioni, dimustrendu resilienza è agilità contr’à e minacce esterne. Tuttavia, più di u 45% di e PMI indiane affrontanu sfide in termini di effettuazione o ricezione di pagamenti transfrontalieri. Alcune di e sfide principali includenu i tassi di cambiu, i requisiti di cunfurmità cummerciale internaziunale, i tempi di transazzione lenti, ecc.
À a fine di u 2024, u dollaru hà righjuntu massimi nominali record contr’à u Real. Per esempiu, hà chjusu à R$6.08 u 20 di dicembre è hè cresciutu à R$6.73 u 25 di dicembre. Di cunsiguenza, e fluttuazioni trà u ghjornu chì i venditori citanu un prezzu è u ghjornu chì ricevenu u pagamentu ponu erode i margini se i venditori fatturanu o stabiliscenu in BRL. In poche parole, citare un prezzu in BRL senza una strategia puderia purtà à una riduzione di i profitti.
Eccu induve Payoneer entra in ghjocu. E funziunalità di livellu cummerciale di Payoneer è a piattaforma sicura espandenu a capacità di e PMI mundiali di accede à i clienti, gestisce i fornitori è i venditori, operà è cresce à traversu e fruntiere cù facilità, affidabilità è fiducia. Utilizendu Payoneer, i clienti ponu riceve pagamenti in parechje valute direttamente in i conti di ricezione virtuali di Payoneer, rendendu faciule riceve fondi da i mercati mundiali in u mondu sanu è permettendu à e PMI di esse “locali” per i so clienti indipendentemente da induve si trovanu. Inoltre, Payoneer supporta u prelievu automaticu di soldi in un contu bancariu lucale à tariffe competitive, dendu à i clienti a flessibilità di accede à i fondi cunvenientemente.
Cumu a piattaforma di Payoneer simplifica u prucessu di cunfurmità end-to-end, è perchè hè più efficace chè i canali bancari tradiziunali
A nostra missione hè di cunnette l’imprese mundiali sottuservite à l’ecunumia mundiale in crescita. Facemu questu furnendu una pila finanziaria multivaluta ottimizzata per aiutà e PMI mundiali à gestisce e so operazioni finanziarie. Mentre e PMI sò motori significativi di u cummerciu mundiale, creendu impieghi lucali è stimulendu l’attività ecunomica, sò spessu sottuservite da e banche è e fintech mundiali è lucali quandu si tratta di transazzioni transfrontaliere. Parechje banche tradiziunali è ancu e fintech d’oghje ùn anu micca a capacità o a vuluntà di affruntà e vere sfide affrontate da e PMI à u livellu mundiale. U settore bancariu tradiziunale ferma cumplessu è lentu, ùn riescindu micca à mudernizà si in un modu chì sustene veramente e PMI. D’altronde, a maiò parte di e fintech si focalizanu principalmente nantu à valute limitate cù una portata regiunale assai limitata, mentre chì e banche lucali cuntinueghjanu à trascurà i bisogni transfrontalieri di queste imprese cruciali.
Payoneer risolve stu prublema per l’80 milioni (è in crescita) di PMI sottuservite in u mondu sanu è diventa una parte vitale di l’imprese clienti offrendu:
-
Una piattaforma scalata chì hè regulata in i principali mercati. Servendu clienti di più di 190 paesi è regioni, Payoneer hà guasi 100 fornitori di servizii bancari è di pagamentu, è ancu numerosi partenariati di mercati mundiali. Prucessemu à grande scala, cù circa dui milioni di clienti attivi, è 80 miliardi di dollari di vulume in a rete Payoneer in u 2024 (à u 31 di dicembre di u 2024).
-
Una sperienza lucalizata, cù un sistema di routing intelligente chì permette pagamenti mundiali in modu efficace è efficiente, cumprese a liquidazione in u stessu ghjornu è in tempu reale cù alta affidabilità. Avemu ancu più di 100 gestori di successu di i clienti in 35 paesi, chì parlanu più di 20 lingue.
-
Una marca pruvata da u tempu. A nostra storia di 20 anni è u nostru rendimentu rinfurzanu a fiducia chì i nostri clienti ci riponenu per gestisce circa 6.6 miliardi di dollari di fondi di i clienti à u 31 di marzu di u 2025, un aumentu di l’11% annantu à l’annu precedente.
Payoneer agisce cum’è una piattaforma unica, una pila finanziaria chì permette è dà à e PMI sottuservite di u mondu u putere di fà transazzioni, fà affari è cresce à traversu e fruntiere cù facilità, affidabilità è fiducia.
Cù l’accentu messu nantu à i mercati à forte crescita, chì rolu ghjocanu e piattaforme cum’è Payoneer per aiutà l’India à ottene e so ambizioni d’esportazione più ampie al di là di u Mercosur ?
E piattaforme di pagamentu transfrontaliere cum’è Payoneer aiutanu i venditori di e-commerce, i venditori di marketplace, e PMI è l’esportatori à trasfurmà “l’interessi da l’esteru” in ricevute d’esportazione reali eliminendu l’attritu di ogni ghjornu è permettendu pagamenti mundiali senza interruzioni. I cumpratori ponu pagà cù Payoneer in parechji modi, cum’è carta di debitu/creditu, debitu ACH via i conti di ricezione multivaluta di Payoneer, è i fondi ponu esse ritirati automaticamente direttamente à u vostru contu bancariu lucale. Questu hè impurtante perchè a basa d’esportatori di l’India si sta espandendu rapidamente: i rapporti di u guvernu mettenu in risaltu chì l’esportazioni di MSME sò aumentate da ₹3.95 lakh crore in l’eserciziu fiscale 2020-21 à ₹12.39 lakh crore in l’eserciziu fiscale 2024-25, è u numeru di MSME esportatrici hè aumentatu da 52,849 à 1,73,350, un gruppu assai più grande di imprese chì vendenu avà à l’esteru. À u listessu tempu, e piccule imprese di u mondu sanu dicenu chì a dumanda internaziunale hè digià una grande parte di a so attività: l’ultimu studiu di Payoneer trova chì e PMI anu in media u 46% di i clienti fora di u so paese d’origine, ciò chì sottolinea perchè i pagamenti transfrontalieri simplici sò essenziali mentre cresce in u Sudeste Asiaticu, u Golfu, l’Africa è oltre.
In India, ancu s’è e PMI rapprisentanu u 97% di l’imprese totali, a so parte in l’esportazioni hè solu un pocu più di u 40% in media. Di 51 milioni di PMI in India, menu di 1 milione participanu à u cummerciu mundiale, secondu i rapporti di SME World Asia.
Inoltre, u settore di l’esportazione di servizii di l’India cuntinueghja à cunnosce una crescita robusta, in particulare in i servizii IT, u cummerciu elettronicu è u marketing digitale, ciò chì hè in linea cù l’impegnu di Payoneer quì. I ricavi di i clienti PMI anu righjuntu i 183 milioni di dollari, cù una crescita di u 18% annantu à l’annu precedente, guidati da un aumentu di u 37% di i ricavi B2B PMI è una crescita di l’8% di e vendite PMI di u mercatu. I ricavi, escludendu i redditi d’interessi, sò cresciuti di u 16% annantu à l’annu precedente, alimentati da una crescita di u vulume di l’11% è da una espansione significativa di u tassu di acquisizione cù i clienti PMI.
Unisci à PSU Connect nantu à WhatsApp avà per aghjurnamenti rapidi! Canale Whatsapp
Leghjite puru: NTPC è SEC firmanu un Memorandum d’Intesa per a cuuperazione di cumpetenze tecniche in u settore energeticu
Gaurav Shisodia – Vicepresidente (India) in Payoneer
Gaurav Shisodia, u vicepresidente di Payoneer India, hè un prufessiunale espertu cù 20 anni di vasta sperienza in l’industria bancaria è fintech. Gaurav hà guidatu cù successu squadre di altu rendimentu è hà cuntribuitu à a crescita è l’espansione di parechje urganisazioni.
In u so rolu attuale, Gaurav hè rispunsevule di guidà a strategia di lanciu in u mercatu è di accelerà a crescita di l’India supervisendu e strategie cummerciale generale, e priorità strategiche di ricavi è l’iniziative di crescita. A so vasta sperienza è a so visione strategica ghjucheranu senza dubbitu un rolu fundamentale in a furmazione di u futuru di Payoneer, mentre cuntinueghja à fà cuntribuzioni significative à l’operazioni di a cumpagnia in India. Cù a so dirigenza, Payoneer hè ben posizionata per rivoluzionà u settore fintech indianu è guidà
innovazione in i pagamenti digitali.
Prima di unisce si à Payoneer, Gaurav hà occupatu pusizioni di dirigenza chjave in urganisazioni rinomate cum’è Abu Dhabi Commercial Bank, Mashreq Bank, ICICI Bank, è ING VYSYA BANK. In tutta a so carriera, hà dimustratu a so capacità d’identificà opportunità cummerciale è d’implementà strategie efficaci, furnendu constantemente prestazioni eccezziunali. I successi di Gaurav includenu a creazione di novi canali di sviluppu cummerciale, a creazione di squadre ad alte prestazioni è a gestione di sforzi di cross-selling.
Gaurav hà una sperienza pruvata in a custruzzione di partenariati strategichi è in l’espansione di a portata di u mercatu. Hè espertu in l’analisi di e tendenze di u mercatu, a cuncepimentu di strategie finanziarie è a pruposta di cambiamenti di pulitica per stà à l’avanguardia in u paisaghju industriale in continua evoluzione. U so approcciu dinamicu, cumminatu cù una prufonda cunniscenza di i bisogni di i clienti, u pusiziona cum’è un catalizatore per u successu è a crescita.
Leghjite puru: GRSE firma un cuntrattu per a custruzzione di quattru navi ibride multiuso
***** l’articolo pubblicato è ritenuto affidabile e di qualità*****
Visita il sito e gli articoli pubblicati cliccando sul seguente link